Scotty McCreery dalijasi romantiška detale nuo pasiūlymo iki vaikiškos mielosios: ji buvo „tobula“

Turinys:

Anonim

Scotty McCreery naujoji daina „This Is It“ buvo jo pasiūlymo Gabi Dugalui projektas. Jo HL podcast'o interviu turime daugiau mielų detalių.

Atsiprašau, bičiuliai, bet Scotty McCreery galbūt atėmė romantiškiausią visų laikų pasiūlymą. 24 metų „American Idol“ nugalėtojas, kurio naujasis albumas „Seasons Change“ pasirodys ŠIANDIEN, kovo 16 d., Neseniai pasiūlė savo vaikystės numylėtiniui Gabi Dugal. Ir tai buvo švaresnis nei mielas! Skotai leidosi į Gabi žygį Apalačų kalnuose Šiaurės Karolinoje, kur jie apžiūrėjo takus ir rado gražią nuošalią uolos vietą. Ir štai jie susižadėjo!

„Tai dabar yra mūsų akiratis“, - Scotty sakė mums išimtinai apsilankęs „ HollywoodLife“ transliacijoje (klausykite ČIA). „Tai yra tarsi 30 minučių žygis [į kalną] ir aš turbūt pakiliau ten maždaug per penkias minutes. Mano širdis lenktyniavo. Mes atsikėlėme ten ir aš bandžiau tiesiog žaisti tai šauniai, o aš nesu, esu tikras. Mes turbūt buvome ten 15, 20 minučių, kol galiausiai nuėjau, išėmiau žiedą iš knygų krepšio ir numečiau iki kelio. Aš nervingausi, bet ei, laimei ji pasakė „taip“.

Tai taip miela! Aišku, koks sumuštas Scotty yra su būsima žmona. Ir kai mes sakome, kad ji buvo jo vaikystės numylėtinė, mes tai tikrai turime omenyje. Jie susitiko darželyje! Iš Ginos mamos Scotty sužinojo, kad ji piešė „Mrs. Gabi McCreery “savo širdyje savo darželio dienoraštyje. O Dieve. Jie iš tikrųjų nepradėjo susitikinėti iki vidurinės mokyklos, kai Scotty buvo 17 metų ir jau buvo „American Idol“.

Scotty vis dar turėjo keletą kortelių iki rankovės, kad nustebintų Gabi jų sužadėtuvių dieną. Jis skrido pas savo tėvus, Gabi tėvus ir Gabi seserį! „Tai iš tikrųjų pavyko, kaip aš norėjau, o tai retai būna tobula“, - juokavo jis. „Gabi neturėjo supratimo.“ Scotty teigė, kad jų šeimos filmavo tą akimirką, kai Gabi sužinojo, kad jos laukia. „Gabi išlėkė taip

viskas vyko tobulai. Jie dieną iš tikrųjų dirbo tiksliai taip, kaip buvau suplanavęs. Mes nuėjome į gražų restoraną ant kalno viršaus ir turėjome nuostabų vaizdą. Tai buvo tiesiog tobula diena “.

Jis meilę savo būsimai nuotakai paskatino parašyti neįtikėtiną naują dainą „This Is It“, atskleidė jis. „Aš tai parašiau iš tikrųjų dvi savaites prieš mes susižadėjome. Aš turėjau tai suplanuoti į tee. Tai tikrai pasiūlymo projektas. Nuo pradžios iki pabaigos susidarysite idėją, kur buvome kalnuose ir takais, kuriais ėmėmės pakilti iki uolų, ir tik tai, ką aš galvojau ir ką ji galvojo. “

Naujasis „Scotty“ albumas „Seasons Change“ su nuostabiu „This Is It“ pasirodys kovo 16 d. Turite klausytis!